Categories
Web

Kako si uštedjeti vrijeme? Imati dobar website je dobar početak.

Sadržaj na vašem web sjedištu je dostupan svaki dan od 0 do 24. Za njega nema vikenda, nema blagdana, nema bolovanja.

Zamislite svoj tipičan radni dan. Ja ću zamisliti da se bavite nekom uslužnom djelatnosti. Imate restoran.

Budite se, odrađujete svoju jutarnju rutinu i dolazite do svojeg restorana. Bio on velik ili mali imate svakodnevne rutinske radnje. Započeli ste s prvom i zvoni vam mobitel:

  • Dobar dan.
  • Dobar dan, jesam li dobila restoran ____?
  • Jeste, izvolite?
  • Znate, moj najstariji sin je upravo završio ______ i želimo to proslaviti. Imate li slobodnih mjesta za ______ ljudi? Znate, jako bismo voljeli __________ A kako izgleda _____?

(Prazne linije popunite sami. Ako zove ponosni roditelj, sigurno će biti puno teksta.)

Naravno, cijeli razgovor odrađujete profesionalno. Ljubazni ste, trudite se dati što više informacija, jer ipak je to vaš potencijalni klijent i želite da dođe u vaš restoran.

Za vrijeme razgovora stiže pošiljka sa svježom hranom koja se mora odmah prebaciti u frižidere i/ili smočnicu. Završili ste razgovor sa ponosnim roditeljem i krenuli organizirati slaganje hrane kad.. opet zvoni mobitel:

  • Dobar dan.
  • Dobar dan, možemo li naručiti za van?
  • Da, naravno. Što želite naručiti?
  • A što imate u ponudi?
    Imamo ________ .
  • A kada može biti gotovo?______________ .

Razgovor ide. Opet sve profesionalno i ljubazno. Druga osoba, slična pitanja.

Dok ste završili sa razgovorom, zaboravili ste gdje ste stali s poslom. Sjetili ste se. Nastavili ste kad opet – zvoni mobitel.


Prvo, čestitam. Kad telefon često zvoni, a s druge strane je klijent, to je dobar znak. Posao ide.

Ali, prije ili kasnije dolazi do izgaranja koje vodi u dva smjera. Prvi, prestat ćete se javljati, jer jednostavno ne stižete.

Drugi, meni osobno možda i gora opcija – nastavljat ćete se javljati, ali razgovor će biti neljubazan, grub, nervozan, pokušavat ćete si što prije skinuti pozivatelja s glave jer morate nastaviti svoj posao.

Obje opcije, prije ili kasnije vode k tome da telefon sve rjeđe zvoni, a posao počinje štekati.

Sada zamislite da imate website.

Na websitu imate formu/aplikaciju za rezervaciju stola. Na navedenoj formi vaš klijent može:

  • pretraživati popunjenost vašeg restorana prema datumu/satu
  • vidjeti raspored stolova
  • odabrati željeni stol
  • rezervirati željeni stol
  • poslati dodatni upit vezan uz rezervaciju na vaš mail

Sve informacije i podaci koji su klijentu potrebni nalaze se na vašoj web stranici. Dok vi radite svoj posao, bavite se organizacijom restorana, pregovarate sa svojim dobavljačima, organizirate zaposlenike, vaš website preuzima na sebe veliki dio posla i štedi vam vrijeme.

Naravno, telefon neće u potpunosti prestati zvoniti (to ni ne želite). Ali će vam se povećati produktivnost i efikasnost (a to sigurno želite).

Sviđa vam se članak? Podijelite ga!