Categories
Web

4 razloga zašto vaše poslovanje treba web sjedište.

Bez obzira kojoj industriji pripadate, online prisutnost može imati ogroman utjecaj na vaše poslovanje.

Jeste li znali da je 75% korisnika donijelo odluku o kredibilitetu neke tvrtke samo na osnovu web dizajna? A da li znate da čak 85% B2B kupaca pretražuje web prije nego se odluči na kupnju traženog proizvoda?

Bez obzira kojoj industriji pripadate, online prisutnost može imati ogroman utjecaj na vaše poslovanje. Bio vaš biznis nov ili ste na tržištu prisutni već godinama, nikad nije prerano niti prekasno za uložiti u kvalitetan website. Zašto?

1. Povećajte svoju vjerodostojnost.

Vrlo su velike šanse da proizvod ili usluga koju nudite, nudi i nekoliko konkurenata. Jedan od načina kako da se istaknete pred konkurencijom je i pomoću svojeg websajta koji izgleda dobro i jasno komunicira informacije o proizvodu vašim potencijalnim klijentima.

Čak 75% korisnika odlučuje dati svoje povjerenje tvrtki isključivo na osnovu web dizajna. Ukoliko nemate nikakav webite, ljudi mogu propitivati legitimitet vašeg poslovanja. Sa kvalitetnim websajtom stvarate odličnu priliku napraviti sjajan prvi dojam. Također, ulijevate potencijalnim klijentima sigurnost da ste upravo vi stručnjak u rješavanju njihovog problema.

2. Privucite više potencijalnih klijenata.

Ukoliko ste tek pokrenuli poslovanje, privlačenje klijenata se čini kao zdravorazumska činjenica. A možda poslujete već duže vrijeme i zadovoljni ste trenutnim obimom poslovanja, no to ne znači da će tako ostati i u budućnosti.

Da biste potaknuli kontinuirani rast poslovanja i uspjeh, morate kontinuirano privlačiti nove kupce i u tome vam je kvalitetan website najbolji saveznik.

3. Uštedite svoje vrijeme.

Sadržaj na vašem web sjedištu je dostupan svaki dan od 0 do 24. Za njega nema vikenda, nema blagdana, nema bolovanja. Uvijek je aktivan. To znači da vaš potencijalni klijent može doći do željene informacije kada god mu to odgovara.

To također znači da vi ne morate svake minute biti na raspolaganju i da vaš website sve odrađuje umjesto vas. Naravno, nemojte me shvatiti doslovno. Ne može odraditi baš sve, ali može na sebe preuzeti veliki dio posla.

To se posebno vidi ako se bavite prodajom. E-commerce ubrzano raste, a pandemija je ubrzala taj rast. Dok vi vozite svoje dijete na trening, vaš kupac je odradio kupovinu vašeg proizvoda sa svojeg mobitela iz svoje udobne fotelje. Na vama je da “samo” organizirate dostavu proizvoda svome kupcu.

Kvalitetan websajt će vam uštediti vrijeme. Na sebe će preuzeti dio posla, a vi ćete povećati svoju produktivnost i efikasnost. Paralelno, povećava se kvaliteta korisničkog iskustva što opet povećava šansu da potencijalni klijent postane kupac.

4. Vaši klijenti očekuju da imate web stranicu.

Živimo u vrijeme kada internet nije rezerviran “samo za mlade”. Svi imamo pametne telefone i čim nam nešto padne na pamet ili tražimo neku informaciju, vadimo mobitel iz džepa i idemo guglat.

Prema istraživanjima, 90% ljudi računa na to da će ih internet uputiti na to što trebaju i/ili traže. A kuda će ih online potraga odvesti, ukoliko nemate website? Vašoj konkurenciji.

Ukoliko želite da vas vaši klijenti shvate ozbiljno i želite potaknuti rast svojeg poslovanja, imati website je nužnost, a ne privilegija.

Sviđa vam se članak? Podijelite ga!